-

Halvan där den ska vara.

Publicerad 2012-04-07 22:17:55 i Allmänt,

Kommit hem nu och har mina små bäbisar hos mig igen. Äntligen. Jobbat till kl 16.30, hämtade min bil som varit på motorbyte och sen hämtade mina små odjur så jag kom hem för inte så länge sedan. Jag mår inte alls bra idag heller och är trött som en gnu. Det var fullmåne inatt så jag kunde inte sova något alls nästan. Imorn ska jag försöka sova ut och sen tillbringa hela dagen med att bara slappa och packa. Har ju fått låna ett gäng flyttlådor av Lizette och Martin så jag har att göra. Jag skulle ju egentligen haft min uutflyttnings-fest idag men med tanke på min sjukdom så ställde jag in den. Ska gå och lägga mig om en stund och hoppas att det inte kommer någon mer och ringer på dörren som har missat att det är inställt. 

Hoppas alla haft en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela