-

Glad cheyyyyyy.

Publicerad 2012-04-13 00:17:14 i Allmänt,

Det är de små sakerna som förgyller livet. Det stod en man framför mig i kön på 7eleven innan och köpte en massa cigarrer till grabbfesten de hade i limousinen som stod utanför och sen kom han på att han behövde eld också men både tändarna och tändstickorna var slut så han såg sådär ledsen ut och visste inte hur han skulle bära sig åt. Precis innan så hade jag hittat en tändare i min jacka så jag gav den till honom. Han blev jättelycklig och jag kände mig som en bättre människa. :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela