-

Elmia!

Publicerad 2012-04-09 21:19:11 i Allmänt,

Jag ska sluta skriva om vad jag ska göra innan jag gör sakerna. Jag insåg att jag inte alls var trött när jag gick och la mig så jag började packa istället och sen hörde Kenny av sig och hade missat bussen och snäll som jag är lät jag honom komma hit men då blev det ju inte att jag gick och la mig direkt ändå och när jag väl försökte sova så började jag bara hosta. Fick mig väl 1,5 timmes sömn innan det var dags att gå upp för att åka till Jönköping och årets bilutställning på Elmia. Det finns så mycket fint där och jag får så mycket roliga idéer. 

Gissa bilen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela