-

Alexx är...

Publicerad 2012-04-15 21:18:48 i Allmänt,

Jag vet inte om jag har nämnt det för er men Alexx Michael, grundare och basist i Shameless, är en av mina idoler. Ett riktigt geni. Ni förstår inte hur det känns när han ser mig och kommer direkt fram och ger mig en kram och säger "Hi Trixie" och börjar prata stockholmskaos med mig. Ni förstår inte hur det känns när han minns Mig av alla tusentals människor som han träffar på varje spelning och turne och i det vanliga livet. 
Hur som helst var jag tvungen att uppdatera bilden på oss. 


Alexx och jag 2012. Nyktert, som det ska vara. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela