-

Varsågoda.

Publicerad 2011-09-29 23:02:13 i Allmänt,

Åh, jag bara måste dela med mig av maten jag precis lagade. Slängde bara ihop lite grejer och GAWD vad gott det blev. 

Soundtrack:  Clear Hearts Grey Flowers-plattan av Jack off Jill.

Ingredienser: 
Gul lök
Färska champinjoner
Morötter
Körsbärstomater
Majs
Hallomi
Kikärtor
Äggnudlar
Pesto
Ägg

Koka äggnudlarna. Häll ned resten i en stekpanna med olja och stek. Tillsätt nudlarna. Blanda i ett ägg. Krydda efter smak.  Klart! 



Det ser inte speciellt gott ut, det är jag medveten om men det smakar fördjävla gott! Om nom nom... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela