-

Känslor.

Publicerad 2011-09-30 01:40:28 i Allmänt,

Jag skulle plocka ordning och städa ikväll. Jag har skjutit upp det länge nog och ikväll hade jag bestämt mig för att göra det. Började sortera mina CD skivor, ställde dem på plats (jag flyttade hit 1 november och fick inte upp dem förän nu?!) och skulle börja med LP-samlingen när jag hittade alla gamla brev mellan mig och mitt ex. Brev från precis när vi hade gjort slut. Djävligt känslofyllda saker.

"Hoppas du inser att jag tänker på dig varje dag, jätteofta. Mycket funderande blir det. Har drömt om dig säkert ca 20-25 gånger sen jag kom hit. Jobbigt för det mesta, jobbiga drömmar. Älskar dig lika mycket som jag alltid gjort, det kommer jag alltid att göra. Det vet jag med säkerhet, även om vi inte klarar av att vara med varandra så kommer jag alltid minnas våra bra underbara stunder. Har aldrig kännt och älskat någon annan så mycket som dig."


Det är snart 4 år sedan vi gjorde slut, och det väcker så mycket minnen. Första kärleken är något speciellt och jag tror att har man en gång älskar någon så kommer man alltid att göra det. 


2006-10-22.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela