-

LipZ

Publicerad 2011-09-26 16:15:30 i Allmänt,

Helgen var så kaos. Drog till med en spontanfylla och blev övertalad av Chris LeMon att gå till Lipz och dansa. Jag förstår inte alls hur vi ens kom in där, för de har dresscode som säger att rockers inte är välkommna. Men men. Träffade på två av snubbarna som spelar med Ted Poley på vägen dit och de hade också varit där. Kaos. En av dem frågade vad jag hade gjort med handen och jag berättade att jag brytit den när jag smällde till Criss Sixx i Pretty Boy Floyd, och då tyckte han att det var roligt att jag hade på mig en Pretty Boy Floyd tröja.. Mhm. 
I fredags morse när jag och Sazzy var och åt frukost så stötte vi på dem igen och en av de andra som inte hade varit med kvällen innan sken upp och sa att mighade han allt hört talas om, så vi fick visa dem runt lite i Trollhättan. De försökte även övertala mig till att stanna i Trollhättan och gå till deras spelning istället för att åka till Göteborg och se Quireboys, men nej. Jag gillar quireboys så mycket mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela