-

Ta på dig din truckerkeps.

Publicerad 2011-09-20 00:36:44 i Allmänt,

Jag tycker verkligen att fler band borde satsa på truckerkepsar, eller iallafall snygga tygmärken så man kan fixa sin egen keps. Kepsar är livsviktigt. Jag skulle  inte klara mer än en dag utan keps, och den jag har nu börjar förfalla men det är nästintill omöjligt att få tag i bra kepsar. Åh. Ge mig tips på bra, snygga truckerkepsar!
Kom precis hem och har nu sett Pretty Woman för första gången. En riktig feel good-film. Nu får det bli ett avsnitt Alias och pussas med Zelda som fortfarande inte riktigt vaknat till liv. Imorn ska jag ha sovmorgon! Det kan behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela