-

Still in pain.

Publicerad 2011-09-01 19:10:25 i Allmänt,

Som jag sagt så lyckades jag bryta handen lite (en spricka låter inte lika våldsamt...) någon gång när Pretty Boy Floyd var här 19 augusti. Imorn har det gått 2 veckor och jag tyckte det var på tiden att det skulle sluta göra ont nu och jag kände att jag verkligen, verkligen behövde tvätta handen så jag tog av bandaget och fick se att handen fortfarande är precis lika svullen och jag trodde jag skulle dö av smärta när jag försökte röra på handen, så det var bara att linda den igen. Nu ska jag äta middag och mysa med mina katter framför 2,5 män.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela