-

Ordning och reda.

Publicerad 2011-09-21 01:03:02 i Allmänt,

Kom precis hem. Varit och kollat på film med Familjen Spya. Dvs jag, Sazzy och Erik. Bra kväll. Innan dess var jag och besiktade bilen och fick två fel, men det är inte så svårt att fixa till. Åkte med pappa till Uddevalla och gick till Biltema och sånt, blev även bjuden på mat! Åhå. Fick även erbjudande om ett jobb idag så ska ringa dit imorn och kolla vad det är och så. Alla extra pengar behövs. Det blev en bra dag ändå idag och det känns som om saker och ting ordnar upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela