-

Never look back.

Publicerad 2011-09-19 20:51:39 i Allmänt,

Nu har Zelda äntligen börjat röra på sig, och jag lyckades få i henne lite lax innan hon la sig tillrätta igen. Äntligen. Det är 12 timmar sedan jag lämnade henne, och 9 timmar sedan jag hämtade henne igen. 1-4 timmar skulle hon sova, inte 10. Jaja. Nu ska jag gå hem till Sazzy och kolla på Pretty Woman. Hon blev arg på mig för att jag aldrig sett den, så det är bara att ge mig ut i regnet och gå bort. 




Den här låten har fastnat i mitt huuvud efter i fredags, och den är så bra att jag delar med mig till er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela