-

KaoZhelgen.

Publicerad 2011-09-21 21:30:57 i Allmänt,

Jag vet att jag lovade att berätta om helgen, men vissa saker är bäst att inte prata om så jag drar bara en kort resumé.
Bandit Unsigned-vinnarna The Neverdies kom till Trollhättan så jag drog mig ned till Backstage för att kolla/lyssna och passa på att hälsa på Kenny, sångaren, som jag pratat med till och från över internet några år. Enligt honom började vi prata med varandra när jag var 13, men det låter skrämmande att det har gått 8 år fast han minns vart han bodde då så det måste ju stämma. Helt sjukt iallafall. Rasmus hade önskemål om att bli så shitfaced så han inte skulle minnas kvällen och jag tog mig självfallet an det uppdraget och drog iväg honom till baren. Jag kan ju tillägga att jag lyckades ganska bra. 


Saker och ting ballade ur, som vanligt, och jag hann inte med något sovande. Höll mig vaken i 40 timmar, men sen började jag bli allt för förstörd och krampade i kroppsdelar jag knappt visste fanns men då hann jag inte med att sova i mer än 5 timmar. Nu har jag varit ledig två dagar och sovit ikapp lite! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela