-

Happy birthday....

Publicerad 2011-09-20 14:44:50 i Allmänt,

Idag är det en dålig dag. Idag skulle Lasse ha fyllt år. Jag sitter med tända ljus och lyssnar på Skid Row - I remember you, på repeat. Jag är förbannad på hans familj som beter sig som småbarn och trots att det gått 11 månader nu sedan han gick bort så vägrar de acceptera hur mycket han tyckte om mig och de låter mig inte ens gå till hans grav ikväll. Vad är det för djävla stil? När han var sjuk så var det tre personer som hjälpte honom och körde honom fram och tillbaka till sjukhuset. Jag och min mamma var två av dem.

Jaja, vill de fjanta sig så får de väl göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela