-

Wake up!

Publicerad 2011-10-09 10:48:40 i Allmänt,

God morgon. 
Igår var jag hos Sazzy hela dagen och tittade på filmer och åt snask. Det känns riktigt bra att vakna upp på en söndag och inte vara bakfull och inte behöva gå till jobbet. Att jag fortfarande är jättesjuk är inte lika skönt så jag ska nog stanna i sängen ett tag till och dra igång en film eller så. 
Min vinylspelare har avlidit på riktigt nu, men det är ganska imponerande hur länge den har hållt ändå. Min farmor hade den när pappa var liten och jag tror inte den var ny då heller. Nu sitter jag och letar efter nya skivspelare men jag har bara hittat en som jag är lite sugen på. Om ni vet var man kan köpa bra skivspelare så säg till! Självklart med inbyggda/tillhörande förstärkare och högtalare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela