-

Städdag, tvättdag.

Publicerad 2011-10-03 13:14:47 i Allmänt,

Hade en jättelugn och skön dag igår utan telefon och dator. Jag borde ta såna dagar oftare och bara vara och pussa på mina katter. Idag är det städ- och tvättdag, så ska sortera kläder så jag kan ge mig ned i tvättstugan! Ska försöka ge mig på att byta gardiner också, men det är snart december och då passar ju ändå röd-svarta gardiner ganska bra. Borde försöka tvätta de jag har lite. Vit katt och svarta gardiner är inte den bästa kombinationen alltid. 

Först frukost och klädsortering, sen får jag se om jag pallar ta hand om gardinerna också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela