-

If only..

Publicerad 2011-10-03 17:53:27 i Allmänt,

Jag har inte kommit så långt i städandet för som vanligt så fastnar jag med något annat istället. Det är ganska drygt att både städa och tvätta på samma dag. Jag kan städa imorgon istället för jag har ändå inget att göra förän klockan 16 då så det blir bra. 

Jag färgade håret helsvart igen. Det röda var inte så rött som jag ville ha det, och för att få det rödare hade jag behövt bleka och krångla och det var redan så förstört. Tittade på gamla bilder när jag hade grön lugg och överväger det igen. Det var ju snyggt, men då måste jag bleka igen..... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela