-

Surt sa räven..

Publicerad 2011-10-10 13:45:46 i Allmänt,

Jag blir så trött på folk och på pengar. Lånade ut 100 kr till en polare för ett tag sedan som lovade att jag skulle få tillbaka pengarna efter 2 dagar. Nu har det gått en månad och jag har fortfarande inte fått något och hon kunde inte ens höra av sig för att säga att det dröjer för att hon inte har pengar för tillfället. Visst att 100 kr inte är speciellt mycket, men när jag är så pank att jag inte har råd med mat, kattmat eller ens bensin så jag kan ta mig till mitt jobb så är det mycket pengar som jag verkligen, verkligen behöver. Surt som fan att man ska behöva bli arg över en sån sak som pengar. Men ja, vi får se om jag får några pengar så jag kan ta mig till jobbet, annars lär jag ju bli av med det nu och då kommer jag alltid vara såhär pank. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela