-

Tired

Publicerad 2011-10-14 01:26:50 i Allmänt,

Jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att inte kunna skriva om vad jag vill, när jag vill bara för att en djävla människa. Har precis suttit ute och pratat telefon i en timme om allt och ingenting med söta Simon. Vi insåg att vi inte setts på över ett år och knappt pratat med varandra heller, så det får det bli ändring på. Bestämde att vi ska para hans katt med mitt lilla as och att han ska ta hand om kattungarna. Stackars. Nu ska jag krypa i säng och läsa en bok och försöka sova. Har inte mitt special-te här, men jag ska nog klara av att somna ändå. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela