-

Teknikfanskap.

Publicerad 2011-10-03 22:12:03 i Allmänt,

Jag är förbannad på min dator nu. CD/DVD-läsaren har inte funkat på några dagar, men jag trodde att det berodde på de brända data-skivorna jag försökte ta del av, men idag insåg jag att det gällde CDskivor, spel och filmer också så jag ringde pappa för att be honom lämna in den eftersom den köptes i hans namn. 
Men nu helt plötsligt så drog den igång igen och funkar helt felfritt. Förut stod inte ens dvd-läsaren med på 'Enheter med flyttbara lagringsmedia', men det gör den nu. Visst, jag är glad att den funkar igen men min garanti går ut om några veckor och jag kan ju inte lämna in den när den funkar, men tänk om den funkar nu i en månad och sen lägger av igen? ÅH! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela