-

Stalker.

Publicerad 2011-10-06 23:15:09 i Allmänt,

Som ni kanske vet så hade jag en annan blogg tidigare, men jag tvingades att lägga ned den för jag blev stalkad. Jag väntade ett tag innan jag skaffade en ny blogg och har aktat mig för var jag har "gjort reklam" för den. Trots allt har min stalker kommit tillbaka och det är inget jag uppskattar det minsta, så nu får jag börja akta mig för vad jag skriver så det inte går lika långt som sist. Just so you know. 

För övrigt är jag jättesjuk och har ont i hela kroppen. Helt förstörd. Ska krypa ned i sängen nu och ladda upp för middagen imorn. 

Kommentarer

Postat av: Lina Eriksson

Publicerad 2011-10-18 10:04:14

jag heter Lina Eriksson och är journalist. Just nu jobbar jag med ett projekt som handlar om stalking och jag vill gärna komma i kontakt med personer som varit utsatta för det.

Maila gärna mig så kan jag berätta mer.

Mvh, Lina Eriksson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela