-

No more alcohol.

Publicerad 2011-10-31 13:18:47 i Allmänt,

Som ni kanske märkt har jag varit utan internet i några dagar igen. Nu är det dags att skaffa vanligt internet som funkar! Ska strax kila iväg till jobbet, men innan dess tänkte jag bara berätta att jag helgen ballade ur. Jag hade det jättetrevligt med Liz zom var här, men det var väl det enda som var bra. Nu tänker jag ta en paus från alkohol ovh fest för vissa människor kan inte hantera alkohol och då tänker inte jag vara där och se på. 

Halloweenfesten, ja. Det var folk där som jag har svårt för så jag satte mig och hets-söp för att kunna klara av allt utan att vara irriterad mend et slutade i att jag började kräkas och stendäckade. Tog mig till krogen där det blev drama, så gick tillbaka till förkröket där det blev ännu mer drama och allt balla ur. Så nu har jag planerat resten av helgerna i november och ingen innehåller alkohol eller fest. Bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela