-

Matkoma.

Publicerad 2011-10-07 22:30:02 i Allmänt,

Sådär ja. Nu är jag ensam igen efter en jättelyckad middag! Håller på att spricka av matkoma efter en 3 rätters.. Jag missberäknade tiden lite, men det var gott så det får vara okej. Mina katter har tagit över min säng nu efter att pappa lagade den så jag får väl ställa mig och diska och sånt istället. 
Kollade igenom min gamla hårddisk innan och hittade massa gammalt gott, som jag fått göra mig sällskap hela dagen. Band som jag gillade mycket förr och som jag helt glömt av, men ändå kude varenda låt med när jag lyssnade igen. Ett sånt band är Random Riot. Ni kan kolla in dem här, men där är det ont om de gamla låtarna som jag gillar så mycket. Värt att kolla in iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela