-

Dokumentär?

Publicerad 2011-10-18 15:41:10 i Allmänt,

När The Gloria Story var på turné men Ted Poley så filmade de en del och har nu satt ihop en liten dokumentär av det hela. Trots att jag inte var på någon av spelningarna så är jag självklart med i dokumentären. Kvällen innan spelningen drack vi öl med dem och gick och dansade på Lipz (för att citera Chris LeMon; "Finns det ett ställe som heter Lipz med Z så MÅSTE vi gå dit.") och tydligen har delar av den kvällen också filmats. Som tur är så har de värsta delarna censurerats. 
Jag är med vid 1.50. Jag är shitfaced och minns inte det där över huvud taget. 


Kommentarer

Postat av: Kim

Publicerad 2011-10-24 19:13:38

snyggt XD

Postat av: Filip

Publicerad 2011-11-28 15:31:01

Å en bra kväll var det, helt klart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela