-

A Serbian Film

Publicerad 2011-11-05 16:22:32 i Allmänt,

Var hos Simon igår och kollade på 'A Serbian Film'. Det var fan det vidrigaste jag någonsin sett. Jag har aldrig mått så dåligt och känt ett sånt obehag av en film förut. Helt sjukt. Den handlar om en gammal porrskådis som blir erbjuden massor för att göra en ny film, men han får inte reda på något om vad den handlar om utan allt han får är en hörselsnäcka. Den där filmen ballar ur rejält! Jag kan inte ens förklara hur mycket utan att spoila.
Trailern berättar inte ett skit om vad som kommer men here it is. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela