-

T - Part three of HATE.

Publicerad 2011-11-01 17:47:20 i Allmänt,

Idag släppte Badmouth sin nya EP "T - Part Three of H.A.T.E". De har gjort covers på Sofia Talviks EP "V - Part three of L.O.V.E" på sitt eget vis, lite mer stökigt som de själva säkert skulle formulera sig. T - Part Three of H.A.T.E fick idag 10/10 av Rocknytt, och det säger ju en hel del om det hela. 

För att citera lite. 

"Har ni någonsin funderat över den ultimata rocklåten? Det kanske ni inte har men det har naturligtvis jag gjort. Det finns inget facit till frågan, det är ju naturligtvis upp till var och en vad som anses ultimat men jag kan lugnt konstatera att för egen del finns en av kandidaterna på denna fyraspårs EP."

.......

"Har du körkort? Lira inte denna i bilen, högerfoten blir blytung. Är du nykterist? Sorry, spela inte denna för snart sitter du med en bira i näven och headbangar bortom sans och förnuft."

.....


"Jag är snål med fullpoängare men här kommer min andra och bäst motiverade tia någonsin! Motiveringen? Tja, lyssna själva eller läs ovanstående text igen. Eller ännu bättre, gör båda!"

Ni kan läsa hela recensionen här.
Kolla genast upp det här och om ni inte redan hört plattan de släppte i somras så gör det DIRR!

Kommentarer

Postat av: Veronica "Ånka"

Publicerad 2011-11-01 20:05:20

It´s great! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela