-

W13

Publicerad 2011-12-09 16:23:11 i Allmänt,

Jag var i hufvudstaden i tisdags och såg Wednesday 13. Måste erkänna att jag blev lite pånytt-förälskad. Jag har inte lyssnat så mycket på W13 och alla hans band de senaste men förr lyssnade jag tokigt mycket på det. Det känns som om det var igår som jag satt och var hysterisk och väntade på släppet av Fang Bang. 
Efter spelningen hittade vi en hög med brudar (och några snubbar) som "bara vill ligga med Wednesday" så vi gjorde dem sällskap i kylan och tada! Ut genom dörren kom herr Wednesday him self.
Nu ska jag ägna mig åt min mat igen en stund och lyssna på regnet utanför. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela