-

I'm back. Again.

Publicerad 2011-12-02 20:32:14 i Allmänt,

Hej. 

Jag har haft bloggtorka i nästan en månad nu. Allting är kaos och rörigt och jag har inte ens orkat skriva ned det eller sitta och skriva om annat och låtsas att allt är bra. För det är inte bra. Från och med nyår så är jag arbetslös. Jag har fått sparken från mitt jobb som personlig assistent till världens charmigaste, underbaraste man efter att JAG blev utsatt för sexuella trakaserier mm. Min kollega friade till mig, på arbetstid. Jag sa nej och uppskattade inte alls det där. Obehagligt som fan. Usch och fy. Tog upp det där med chefen som flippade ut fullständigt, för den där kollegan råkar vara hans son........

Jaja, nog om det för tillfället. Idag har jag varit och klippt av mig nästan allt hår. Jag har råkat bleka sönder det en aning och nu när det är nyklippt så är jag inne på kvällens andra blekning. Känns jättenyttigt det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela