-

Bussbiljett -check!

Publicerad 2011-12-04 20:08:41 i Allmänt,

Sådärja! Nuu har jag köpt bussbiljetter till Sthlm på tisdag. Barnvakt/guide i el stockholmo sökes.  Jag vet inte vad jag har gett mig in på riktigt, men det blir nog bra. Antingen slutar det i kaos eller i...kaos.

Var och handlade en del innan så jag laga till någon riktig mat istället för att leva på nudlar. Någon sa till mig att mitt magsår kräver bättre mat och mindre kaffe. Jag har hittills bara fått i mig några clementiner i matväg men jag har inte drckit något kaffe alls idag! Ska faktiskt krypa i säng snart med en film och sova tidigt. På riktigt idag. Behöver vila upp mig lite. Hoppas att alla haft en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela