-

Sep. 20, 2013

Publicerad 2013-09-20 22:09:45 i Allmänt,

Var ner till djupaste Småland igår och lämnade av en grej, stannade en snabbis i Vadstena och sen hem igen. Efter 10 timmars bilresa kände jag mig lagom hjärndöd och kom knappt ihåg hur man tankade så killen som jobbade på OK fick öppna fönstret och tala om för mig att det inte funkar att bara stå och stirra på tanken och tro att något ska hända. Bra där. I Vadstena fick jag iallafall stanna och leka med lego och titta på lite Bamse innan jag körde vidare. Fantastiskt. Jag tror jag ska åka tillbaka till Vadstena redan imorgon faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela