-

Förändringar.

Publicerad 2013-05-26 09:37:42 i Allmänt,

25 maj. 
 

Jag erkänner - Jag har undvikit er. Träningen har gått sådär, men dieten har gått kass. Jag har inte velat sätta det svart på vitt, men nu ska det bli ändring. 

Jag håller på att rensa ut i mitt liv. Jag drar mig undan alla som bara försöker tynga ner mig med sina miserabla liv. Jag har flyttat ut till mitt mysiga lilla hus i skogen och trivs hur bra som helst med det, med lugnet och med närheten till "mina" hästar.

Jag hinner bara med en snabbbuppdatering, för nu ska försöka reda ut mitt hår och få på mig kläder så jag kan åka in till Västerås och gå på marknad!

 


Vi hörs senare.

- Fina Line från fredagens ridtur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela