-

You make me feel like i am whole again.

Publicerad 2012-06-13 14:46:35 i Allmänt,

Jag ser inte fullt normal ut där jag sitter med en handduk för att få loss min conch-piercing. Jag har aldrig bytt den så det är fortfarande läkstaven som sitter där och har suttit där i 3-4 år. Det kan nog ta en stund att få loss den. Jag fick mina nya smycken redan idag så jag slänger väl upp en bild sen på resultatet. 

Det blev förresten inget möte på arbetsförnedringen idag. De ringde vid 12 och sa att det var inställt. Det tackar jag för! Även om jag var vaken så känns det skönt att ligga och vila i sängen halva dagen. Fast nu måste jag göra nytta!  Ska väl dra på någon trubadurkväll på något café här och lyssna på när en man sjunger Runaway Train och sen drar jag hem igen till Västergötland en liten sväng och mellanlandar inför att åka till Hultsfred på fredag och se världens bästa The Cure.

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela