-

Vad har hänt...

Publicerad 2012-06-11 00:35:21 i Allmänt,

...med min mage? Jag har inte varit hungrig på 4 dagar nu och när jag försöker äta så mår jag nästan illa av att trycka i mig mat trots att jag inte är det minsta hungrig. Igår tryckte jag i mig några pomfritt och höll på att kräkas för att jag blev mätt och sen åt jag inte mer på hela dagen. Idag gjorde jag lite soppa för att se om det var lättare att äta men jag fick inte ens i mig halva tallriken. Skitliv. 

Nej, om man skulle gå och lägga sig istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela