-

Vad ser det ut som?

Publicerad 2012-06-08 15:26:36 i Allmänt,

Fredag idag.
Fint det. Det betyder även att om en vecka är jag på väg till Hultsfred för att äntligen få se världens bästa band. Nej, jag tänker inte sluta tjata om det. Idag är en bra dag på andra sätt också och jag har fått en del bra besked och ändrat om helt i min planering så förhoppningsvis blir det snart bra alltihopa. 


Den senaste tiden har jag fått höra ganska många gånger att jag inte ser det minsta svensk ut. Visserligen är jag ju bara halvsvensk men att tysk är den andra halvan är det inte många som tror. Folk brukar gissa på Spanien, Italian, Albanien eller Finland har jag fått höra ett antal gånger det senaste. Speciellt sedanjag färgade håret rött. 
Var tycker ni att det ser ut som jag kommer ifrån?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela