-

Vackra tjuvar.

Publicerad 2012-06-05 12:05:38 i Allmänt,

Jag är så trött jämt nu för tiden. Jag är trött och öm i hela kroppen och skulle kunna sova dygnet runt men det har jag inte tid med och det är nog inget jag skulle vilja göra heller. Sova är ganska tråkigt. Jag har bättre saker att lägga tid på. Något jag skulle vilja lägga ner lite tid på är att dejta typ en vegan ett litet tag så jag har någon som lagar god mat åt mig och som lär mig laga god vegansk/vegetarisk mat.
Och på tal om tokigt heta veganer. Jag kan inte sluta dregla över den där sångaren. Om nom nom. 


Nej. Ska kasta mig igenom duschen för att kila iväg och göra lite nytta. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela