-

Omhändertagen dator.

Publicerad 2012-06-04 01:12:26 i Allmänt,

Jag måste allt säga att jag har en del ganska bra grannar också. Martin kom hit och trixade lite med min dator så det blev lite snabbare och mår lite bättre och sedan fick jag låna en mus av en annan granne så nu sitter jag och rensar bort lite skit som jag inte använder och ska installera Diablo 2. Min dator är inte riktgit så bra att jag kan spela Diablo 3 utan att dra ner sjukt mycket på grafiken och sånt, så jag vill inte ens prova. Därför tänker jag spela lite D2 istället. Det är bra det med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela