-

Soumi!

Publicerad 2012-06-02 17:21:06 i Allmänt,

I tisdags blev en liten impulsresa bestämd så i onsdags morse packade jag väskan och drog på Finlandskryssning. Det var härligt att få komma bort några dagar och få se lite av Helsingfors. Det var en fin stad och det drog lite i min rastlösa själ när jag såg det och jag ville bara stanna där. 
Helsinki var underbart men båten var lite läskig. Det blåste upp på torsdagskvällen/natten och jag vinglande runt precis lika mycket som alla fulla människor, trots att jag var helt nykter hela resan. Det starkaste jag drack var alkoholfri öl och det känns betydligt bättre för mig. 

Sammanfattning: Åt munkkipossu som var sjukt gott, köpte ett fint halsband till mig själv som ett minne av vackra Helsinki, blev raggad på av besättningspersonal, män från Kroatien och jättefulla finska bikers. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela