-

Ursäkta damen, men RES PÅ ER!

Publicerad 2012-06-04 22:33:21 i Allmänt,

Cha, cha Bloggen..... 
Kollade ni på Halv åtta hos mig idag? Denna veckan är det vegetarisk special och detr tycker jag är skitbra! Svenska folket behöver se mer av det och nu när det finns så mycket vegetarianer/veganer här så är det verkligen på tiden att vi också får matlagningstips! Efter den här veckan ska jag försöka mig på att laga vinnarens maträtt och se hur det smakar. 

Men nu ska jag ge mig ut på promenad! Tidigare idag har jag cyklat över en mil (det kanske inte är mycket egentligen, men det är mycket för mig som innan jag flyttade till Köping inte suttit på en cykel på 10 år eller så) och nu ska jag dra med mig Lizette på en kvällspromenad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela