-

The top.

Publicerad 2012-06-19 15:26:52 i Allmänt,

Ledig dag. Ligger i soffan, läser Charles Baudelaires Det ondas blommor och lyssnar på Cure. Härligt. Ska strax ge mig ut i solen och skruva av alla bra att ha-saker från min gamla cykel så jag kan dumpa den. Skulle behöva plocka i ordning lite hemma också. Zombie förstör mitt hem med hennes dampryck men det känns som ett senare bekymmer. Nu vill jag bara fortsätta läsa. 


"Skön är jag, dödliga, likt en förstenad dröm. 
Mitt sköte där ni fann, en efter en, er död
har makt att väcka upp hos diktaren en glöd, 
stum, evig som materian, bortom tidens ström"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela