-

The Cure @ Hultan

Publicerad 2012-06-16 19:35:18 i Allmänt,

The Cure på Hultsfredfestivalen får 10 av 10. Det var bättre än jag någinsin kunde väntat mig. Jag är fortfarande inte i skick till att skriva om det. Jag ryser bara jag tänker på det. Jag la ut 3000 kr på att bara få se Cure och det var så värt det. Jag skulle göra om det när som helst. 

 

Jag ska försöka skriva ned lite mer om det senare men allt jag kan säga nu är att det där var de bästa 3 timmarna i mitt liv. Ja, de drog över i nästan en timme och slutade inte spela förän polisen hotade att ta strömmen. Det är fan kärlek då. De älskar det de gör så mycket att de aldrig vill sluta spela. Fy fan. Tack för allt, Cure. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela