-

Sönderfall.

Publicerad 2012-06-18 12:02:45 i Allmänt,

Jag minns första gången jag hörde The Cure. Jag var 7 år och gick förbi min storebrors rum när jag hörde musik. Det var så vackert att jag stannade upp och gömde mig där utanför tills han gick ut. Då smög jag in för att kolla vad det var han lyssnade på. The Cure - Disintegration. Det var kärlek vid första stund.

Det har nu gått 15 år och The Cure är fortfarande mitt favoritband all times och jag hävdar fortfarande att Disintegration är tidernas bästa album och jag tror faktiskt aldrig att jag kommer ändra åsikt om det där. Cure är mer än bara musik. Trots att jag själv inte är så gammal så är jag bitter på alla som "ääääälskar" Cure efter att ha hört Friday i'm in love när den var intro till Andra Avenyn. Näpp. Ni slipper inte bitterfittan idag heller. 

 

Kom nyss hem från jobbet så nu ska jag göra lite nytta en stund! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela