-

Rensning.

Publicerad 2012-06-03 17:13:15 i Allmänt,

Har druckit en massa kaffe nu när de var här så nu känner jag mig lite mänskligare och inte riktigt lika arg och bitter. Jag håller på att försöka dra ned på/sluta med alla beroende och gifter som jag utsätter min kropp för. Koffein, alkohol, för mycket socker och alla animaliska produkter. Jag har ju varit vegetarian i 9 år men jag äter ju ost och mjölkproduker och fisk och skaldjur ibland, men när jag har ätit upp allt jag har hemma så tänker jag inte köpa något nytt och antagligen dra en detox-kur. Min kropp behöver renas. Vi får se hur länge jag är utan allt. Jag är bara rädd att få näringsbrist igen men det är inte hur länge jag klarar mig som spelar roll nu. Det är att jag gör det och att min kropp får börja om lite den också. 

Nu ska jag fortsätta få ordning på mina garderober och rensa ut lite kläder när jag ändå inte har något bättre för mig innan jag kryper ned i soffan och kollar igenom böckerna jag fått låna idag. 



Nu ska jag nog klara mig några dagar med det där. Kråkflickan och Scar tissue har jag köpt själv men inte hunnit läsa än och de fyra andra fick jag ju låna. 
Vilken ska jag nu börja med? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela