-

Rabiat granne v3.

Publicerad 2012-06-02 21:19:55 i Allmänt,

Jag sitter och skrattar lite. Ni kommer ihåg när jag flyttade in och min granne ballade ur och började skryta om att han hade villkorlig dom för att ha slagit ned sitt ex och yada yada och dunka ett järnrör i min dörr? 
Ja, det är honom jag sitter och skrattar åt nu. Hittade honom på facebook av en slump nyss och kollade igenom hans logg där han själv hade skrivit om händelsen och jag skrattar högt åt denna tuffing. 
Snubben satt och skröt om att han slagit ner en tjej med knogjärn och stålhättekängor, att han pundar och att han känner såååå farliga människor. När vi slängde ut honom från min lägenhet för att han kallade folk för olämpliga saker gick han och hämtade ett järnrör som han slog i min dörr och försökte skrämma de andra tjejerna med. Vi gick ut allihopa och då började han gå runt med sitt järnrör och slog det i väggar för att det skulle låta men varje gång han närmade oss så slängde han ner det på marken och sparkade på det. Han gick runt i flera timmar och bara försökte skrämma oss men vi ignorerade honom fullständigt vilket gjorde honom ännu mer förbannad så han bytte röret mot knivar och hotade att han hade pistol och massa sånt trams. 
Eftersom killen är så himla ball så tänkte jag lägga ut en print på vad han själv säger om händelsen så han får lite uppmärksamhet. 



Oj, vad cool han är och oj vad vi sprang ifrån honom när han gick och sparkade på järnröret. Not... 


Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2012-06-02 22:28:01

Gangstah as fuck

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela