-

Push!

Publicerad 2012-06-10 19:26:58 i Allmänt,

I fredags blev det en sån där impulsresa igen som jag är så bra på. Drog ned till Tranås, en liten by någonstans i Jönköpings län och hälsade på. Snask, skräckfilm och läskeblask stod på schemat och allt var chill och bra. När jag åkte därifrån igår så tog jag ett stopp i Norrköping för kaffe med en gammal kompis innan jag fortsatte hem igen. Sprang på Lizette utanför så jag följde med upp dit en liten stund innan jag drog vidare till stan. Sedan fick jag världens kaos-migrän och jag ville dö en smula så efter en natt av det var jag tyvärr tvungen att sjukanmäla mig och försöka få bort migrän-fanskapet. Nu har huvudvärken börjat lossna. Äntligen. De säger att luft är bra mot huvudvärk så jag funderar på att dra på mig skorna och gå några kilometer för att bli av med det sista också. 


- Jag är förbannad på den nya designen som Blogg.se plockat fram. Jag kan inte lägga texten vänsterställd och bilderna på något annat sätt. Allting hamnar på samma ställen så tills de ordnat upp det kommer mina inlägg se kaos ut men det får vi stå ut med. 


"Show me how you do that trick. The one that makes me scream" she said. "The one that makes me laugh" she said.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela