-

Nya glasögon med kaffe, tack.

Publicerad 2012-06-13 00:40:33 i Allmänt,

Idag. Tisdag (onsdag)
Dagar kvar: 2 (1)

Började dagen med att nästan försova mig. Vaknade 7 minuter innan det var dags att åka till jobbet. Ganska så lagom stressad där men jag hann i tid och allt gick bra. När jag var på väg hem från jobbet fick jag sms från Specsavers att mina glasögon var klara så jag tog vägen förbi där och hämtade upp dem och såg genast mycket bättre (ut, hähähä). Det är helt sjukt vilken skillnad det kan göra att få ett litet brytningsfel tillrättafixat och jag har sett hela världen med nya ögon i eftermiddag. Jag hann inte mycket mer än komma hem innan det var dags att dra tillbaka till stan för att möta upp ett stycke människa för kaffe och skitsnack. Jag bestämde mig för att han skulle få bli min nya vän och det protesterade han inte jättemycket emot. Speciellt inte när det visade sig att han har bott i Trollhättan ett tag och att vi har en massa gemensamma vänner/bekanta där nere. 

- Snygg chey i nya brills. 
 
Nu ska jag bara vänta på att tvätten ska bli torr så jag kan börja packa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela