-

Mama im coming home

Publicerad 2012-06-14 00:48:48 i Allmänt,

Nu sitter jag hemma hos mamma och njuter. Hon hade bakat bröd åt mig när jag kom så nu kan jag knappt röra mig av all brödkoma. Fick även helt fantastiska nyheter precis. Min vän, den finska nakenpojken, ska följa med mig och se Cure på fredag! Det är helt sjukt. Vi träffades första gången utanför Cirkus i Stockholm när vi skulle se HIM 2005 och har sedan dess bara setts en gång till men hållt kontakten hela tiden och nu ska vi ses igen på fredag på en till spelning som kommer bli ännu bättre och helt sinnessjuk! Nu är jag så djävla glad. 

 

Jag vet att jag lovade bilder idag, men min mobil har tuppjuck igen och jag måste gå och lägga mig nu för imorn är det massor som står på schemat. Klippning, träffa fint folk, jobb, träffa annat folk. Och så vidare. 

Råkade planera en tysklandsresa också. Jag fick det. 

 

God natt på er. 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela