-

Klick, klick.

Publicerad 2012-06-11 20:44:34 i Allmänt,

Jag blir så trött på allting. Jag skulle på ett informationsmöte idag med ett jobb som jag fått, men det gick ju sådär med den biten. Jag har redan fått tacka nej till två mötestider för att jag redan jobbat och de senaste dagarna har jag inte kunnat komma in på min jobbmail så i fredags ringde jag till det företaget för att dubbelkolla tiden idag och då sa hon jag pratade med "Imorgon den 11 kl 11" så jag åkte dit idag kl 11 och då visade sig att det hade börjat kl 10 och när jag väl kom in på min mail så stod det ju kl 10, men varför sa kvinnan i telefon kl 11? Nu har jag mailat och tackat nej till jobbet. Jag får klara mig med det jag har, leva snålt och ha tid med lite fritid. 

 

När jag hade kommit hem och var lite arg över det där så slogs jag av ett stort behov av att tröstshoppa. Jag har länge funderat på att ta ur alla mina piercingar. De är bökiga och jag hade tröttnat på dem och på hur jag själv ser ut i dem så igår slängde jag ur alla ringarna i ansiktet och stoppade i en liten fin stjärna i näsan iställen, men den staven är alldeles för smal så jag tänkte klicka hem en ny liten fin pärla till näsan. Det slutade med en ny till näsan, nya tunnlar, ny conch, nya till de andra i öronen, ny tungstav och en labret. Det blev alltså bara den ena i läppen som åkte och de andra ringarna blir utbytta till fint och sött. Tyvärr hinner jag nog inte få det innan jag åker till Hultan och så, så jag får väl stoppa i ringarna igen några dagar. 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela