-

Ja ä int bitter.

Publicerad 2012-06-05 23:17:18 i Allmänt,

De flesta av mina inlägg brukar jag skriva när jag är irriterad eller bitter känns det som. Det är då jag behöver skriva av mig, men nu ska det bli ändring på det en stund. Idag har varit en bra och ganska hektiskt dag. Suttit i möte, druckit kaffe med en kollega och sedan jobbat. Kom hem för en liten stund sedan så nu är det bara att slänga sig i sängen så jag orkar upp imorn till nästa jobb. 

Hoppas alla haft en toppenbra dag! God natt från glad chey. 


Ps. Jag vill ha mina nya glasögon. Ds. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela