-

Inaktiverat!

Publicerad 2012-06-03 13:11:28 i Allmänt,

Har äntligen fått tummen ur och inaktiverat min facebookkonto. Har funderat på det ganska länge, men aldrig vågat göra det i rädsla av allt som kan försvinna om jag vill ha tillbaka kontot fast nu såg jag en kompis som hade kommit tillbaka och hans grejer var kvar alltihop så nu vågade jag mig på det hela. Ska bli skönt att leva lite utan facebook. Jag lär vara sjukt isolerad från mänskligheten och inte få reda på något om någon men det är värt att testa. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela