-

Hemlängtan.

Publicerad 2012-06-03 12:52:33 i Allmänt,

Inatt hade jag världens hemlängtan. Jag saknade mitt fina hus på landet, jag saknade mina föräldrar och jag saknade att ha saker att göra. Att iallafall veta vad som fanns att göra. Jag har ingen aning om vad det finns här och vad man kan göra här och det blev inte bättre av att jag satt och frös ihjäl för att fönstrena inte går att stänga. Det fick mig att hata hela Köping och lägenheten, som förutom fönstrena och behovet av renovering är väldigt mysig. Men inatt hatade jag den. På samma sätt som jag hela sommaren hatade min lägenhet i Trollhättan som jag egentligen älskade. 

Men nej. Om inte jag kan komma hem så kommer hem till mig. Pappa är på väg hit nu så nu ska jag fortsätta städa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela