-

Alkohol.

Publicerad 2012-06-02 17:40:29 i Allmänt,



- Jag vet inte. Jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag vill inte dricka alkohol. Jag vill inte bete mig odrägligt och göra dumma grejer men det känns som om det är det enda folk bryr sig om på helger? Jag hade tänkt ta några varv i elljusspåret men jag har lånat ut min cykel och min bil vill jag inte använda när jag inte måste. Det har jag inte råd med för tillfället. Folk verkar tro att jag har pängaträd växande hemma och att jag bara kan köra fram och tillbaka överallt jämt, men det kan jag inte och därför vill jag inte röra bilen förutom när jag ska jobba för dit kan jag inte ta mig på annat sätt. Så nu vet jag inte vad jag kan göra. Jag pallar inte att gå 4 km för att gå/springa ett par timmar och sedan behöva gå 4 km hem igen. I regnet. Nej, det blir en kortare promenad ute på djävla Kungsängen och sedan begraver jag mig i soffan resten av kvällen. 

Ja, jag är en bitterfitta i dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela